אנשים – זה כל הסיפור
קבוצת אפקון קיימת למעלה מ-75 שנה ומעסיקה כ-1,300 עובדים. אחד הנכסים החשובים של אפקון שהיא דואגת לטפח ולשמר, זהו ההון האנושי, שבזכותו אפקון מצליחה. בקבוצת אפקון, עם ריבוי וגיוון התחומים, מאפשרים ומעניקים סביבת עבודה נעימה, מלמדת, מקצועית וחדשנית וכל אחת ואחד רואה עצמו כחלק בלתי נפרד ושותף מלא בארגון וחלק ממשפחה אחת גדולה. מוזמנים להצטרף ולעבוד איתנו.
ניהול יומנים ולו"ז
הכנת חומרים שיווקיים ומעקב אחר פרויקטים שונים בתחום השיווק
הגשת מכרזים בהיקפים משמעותיים
ביצוע ומעקב אחר הזמנות, חשבוניות ספקים וקבלנים – PRIORITY
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
קבלת פניות טלפוניות מלקוחות, תקלות, ומעקב אחר אספקות ותשלומים
ביצוע עבודות בק אופיס כנדרש
תמיכה במנהלי הפרויקטים ובצוות השירות – Back office טיפול ברכש וניהול מלאי
כישורים נדרשים:
השכלה:
בגרות
תואר אקדמי בשיווק, מנהל עסקים יתרון
ניסיון מקצועי:
ניסיון קודם של כשלוש שנים כמזכירה/פקידת רכש/פקידת חשבונות
ניסיון קודם בתחום השיווק
שליטה מלאה בתכנות מחשב אופיס (אקסל פאוורפוינט)
ידע ב- Social Media
יתרון:
ניסיון בפריוריטי , SAP או מערכת ERP
ניסיון בהגשת מכרזים
אנגלית ברמה טובה , יכולת קריאה כתיבה.
תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד: