ביג Fashion, גלילות

מתחם מסחר ומשרדים ששטחו כ-30,000 מ"ר שטחי מסחר, מגדל משרדים בגובה 45 קומות וחניון תת-קרקעי ענק. סך כל הפרויקט כ-300,000 מ"ר. אפקון מבצעת בפרויקט עבודות שלד ומערכות תברואה. הפרויקט נעשה בשותפות עם חברת דניה.

מגדל ארגמן, בני-ברק

מגדל משרדים בגובה של 51 קומות משרדים מעל הקרקע ו-4 קומות מרתפים. גובה המגדל הוא 211 מטר מעל פני הקרקע.
שטח המגדל הוא כ-60,000 מ"ר + חניה תת קרקעית ששטחה כ-8,000 מ"ר.
העבודות שבוצעו על ידי היחידות של קבוצת אפקון: יסודות, עבודות בטון, חזיתות, מערכות חשמל, מערכות מיזוג אוויר, אינסטלציה, עבודות בניין ומעטפת אלומיניום.
הפרויקט ממוקם בבני ברק והוא נעשה בסביבה אורבנית צפופה עם שטח התארגנות מצומצם. הפרויקט הושלם ונמסר בזמן.

קמפוס מובילאיי, הר חוצבים ירושלים

פרוייקט תכנון ביצוע עד למסירת מפתח. הקמפוס מוקם בהר חוצבים בירושלים והוא מרכז הפיתוח העולמי של חברת מובילאי. המבנה האייקוני מהווה אבן דרך בשילוב מרכזי ההיי טק בירושלים והוא קמפוס המו""פ הגדול ביותר שהוקם בישראל בשנים האחרונות.
שטח המבנה כ-140 אלף מ""ר.
המבנה עומד בסטנדרט LEED למבנים ירוקים ועונה לקונספט Smart Campus . קמפוס מובילאיי מכיל משרדים, מעבדות, מתחם ניסויים, מתחם רווחה ועוד.
הכול מתוכנן ומבוצע ברמת הגימור והאיכות הגבוהה המאפיינת את קבוצת אפקון.
בפרוייקט זה כל העבודות מתבצעות על ידי החברות הבנות בקבוצה.

פרויקט חישמול רכבת ישראל

פרויקט החשמול הוא פרויקט הדגל של רכבת ישראל בעשור הנוכחי. מטרת פרויקט החשמול היא מעבר מהפעלת רכבות באמצעות דיזל להפעלה באמצעות חשמל, מה שיאפשר להעניק שירות מתאים לביקוש ההולך וגדל לנסיעה ברכבת.
במסגרת הפרויקט חברת אפקון מבצעת בנייה והפעלה של כ-14 תחנות השנאה רכבתיות (תה"רים), שמחברות את קווי המסילה של הרכבת לחשמל.
העבודות כוללות בין היתר: עבודות בנייה אזרחית והקמת המבנה, התקנה והפעלה של מערך מתח עליון (GIS) וחיבורו לרשת הארצית של חברת חשמל, התקנה וחיבור שנאים 45MVA, התקנה וחיבור לוחות מתח נמוך, לוחות הגנה ופיקוד בצד רכבת ישראל וכן בצד חברת חשמל.
• התקנת מערכת מיזוג אוויר מבוקרת.
• התקנת מערכת גילוי אש.
• עבודות אינסטלציה.

נמל הדרום, אשדוד

פרויקט תכנון ביצוע – שת"פ בין קבוצת אפקון וחברת שפיר הוביל לזכייה בנתח מרכזי בהקמת נמל הדרום החדש באשדוד. בפרויקט זה אפקון תכננה והקימה עבור החברה השוויצרית TIL את כלל תשתיות החשמל ומבני התמך בנמל.
הבחירה באפקון מביאה לידי ביטוי את היותה מובילת שוק בתחום תשתיות החשמל בישראל. שיתוף הפעולה ושילוב מצוינות של רוב חברות הבת של קבוצת אפקון, בביצוע פרויקט משולב ומורכב, אפשרו מתן פתרונות תכנון-ביצוע בפרויקטים מסוג זה, תוך דגש על עמידה בבטיחות, בלוחות זמנים ובאיכות.