תדיראן טלקום שירותי תקשורת

מנהל צביקה אלפי

מי אנחנו

תדיראן טלקום, מקבוצת ההחזקות הציבורית אפקון, מובילה את שוק התקשורת בישראל מעל לחמישים שנה ומתמחה במתן פתרונות:

  • Unified Communications & Collaborations
  • מרכזי שירות מתקדמים Customer Engagement Solutions

החברה שעומדת בחזית הטכנולוגית בתחומי ה- UC&C ומרכזי שירות, משרתת מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות, 5,000 מרכזיות,
כ-6,500 קישורי PRI ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי ומוקדי שרות בכל רחבי הארץ.
בנוסף מתקינה החברה ומתחזקת אלפי מערכות תומכות מסוגים שונים כאשר מרביתן בטכנולוגיות VoIP מתקדמות.

 

התקשורת שלך, היא העסק שלנו

תדיראן מספקת מגוון פתרונות תקשורת לארגונים ומענה אינטגרטיבי וכולל לצרכי לקוחותיה.

החברה מתקינה ומתחזקת מערכות תקשורת מתקדמות לחברות וארגונים בגדלים שונים, מעשרות משתמשים בודדים ועד עשרות אלפי משתמשים, למגוון מגזרים: גופים ממשלתיים, ציבוריים ועירוניים, גופי ביטחון, פיננסים, היי-טק, מלונאות, חינוך, רפואה, תעשייה ועוד.

 

 בין מוצריה ושירותיה ניתן למצוא:

  • מערכות טלפוניה ו-Unified Communications.
  • מוקדי שירות לעסקים (Customer Engagement Solutions).
  • תקשורת נתונים ואבטחת מידע.
  • תשתיות ענן פרטי וציבורי לעסקים.
  • מודלים של שירות- מתודולוגיות שירות והטמעה באחריות כוללת.

 

שירות מעל ה call

צוות ההתקנות והשירות של תדיראן מונה כ-150 מהנדסי תמיכה ומומחי תקשורת בעלי ההסמכות הטכנולוגיות הגבוהות ביותר. לצוות המקצועי והמיומן של החברה ניסיון רב וידע טכנולוגי המאפשרים לו לספק לעסקים את מגוון הפתרונות המתקדמים והשירות המקצועי ביותר בפריסה ארצית.

מרכז השרות המתקדם של החברה כולל כ-30 מומחי תמיכה הזמינים לקריאות שירות. מתוך הבנה שתקשורת תקינה הינה מרכיב קריטי בתפקוד הארגון או העסק, מנטר מרכז השירות באופן רציף 24/7 מגוון תקלות באתרי הלקוחות ומספק פתרון תקלות מיד עם התרחשותן.

 

לאתר החברה