תדיראן טלקום שירותי תקשורת

מערכת CONTACT CENTER לתחומי השירות, מכירות וגביה

  • לקוח פרטנר
  • קטגוריה ראשית מחשוב
  • קטגוריה משנית CONTACT CENTER
  • מיקום מרכז בבית פרטנר בראש העין ויתר מוקדנים בפריסה ארצית

הקמת מערך CONTACT CENTER מרכזי על בסיס של פלטפורמה רב ערוצית מתקדמת מבית Interactive Intelligence.

מערכת זו מאפשרת לפרטנר ליצור ממשקים וקשר בערוצים שונים ולנהל את המוקדים בצורה יעילה ומתקדמת.

המערכת נועדה לטפל בכמה מקודים עקריים:

  • מוקד שירות
  • מוקד מכירה
  • מוקד גבייה

במערכת זו מופעלים מספר מנגנונים חדישים כמו: חייגן אוטומטי המתבסס על לוגיקה עסקית שהגדיר הלקוח, מערכת שליטה ודיווח ON LINE, בניית מרכז בו אוספים ומסנכרנים את כל האינטראקציות שבין הלקוח לפרטנר וכו'.

תועלות ללקוח:

  • המערכת מאפשרת קיצור דרמאטי של זמני ההמתנה (שיפור שירות).
  • יעילות ארגונית לרבות עבודה לפי תהליכים סדורים, לפי לוגיקה עסקית, הנגשת מידע ב-ON LINE, ציוות משימות לפי יכולות/התמחויות וכו.'
  • יצירת הלימה בין חזון הארגון למערכות בהם עושה שימוש – קדמה טכנולוגית, רב ערוציות וכו'.

חסכון כספי באמצעות החלפת מספר מערכות קיימות במערכת אחת ויצירת סטנדרטיזציה.