תדיראן טלקום שירותי תקשורת

מערכת CONTACT CENTER למתן שירות רפואי

  • לקוח מגן דוד אדום
  • קטגוריה ראשית מחשוב
  • קטגוריה משנית CONTACT CENTER
  • מיקום מרכז בסניף ראשי של מד"א באיזור תל אביב ויתר מוקדנים בפריסה ארצית בעשרות אתרים

הקמת מערך CONTACT CENTER מרכזי על בסיס של פלטפורמה רב ערוצית מתקדמת מבית Interactive Intelligence.

מערכת זו מאפשרת למד"א לטפל בכל הפניות החל מהערוץ הקולי וביתר הערוצים השונים ולנהל את המוקדים ואת יתר תהליך הטיפול בפונה בצורה יעילה ומתקדמת

המערכת מומשקה למספר מערכות נוספות במד"א לרבות:

  • בסיס מידע של אזרחי ישראל (לטובת קיצור זמן ההזדהות)
  • מערכות GIS ובכלל זאת מערכת ה WASE.
  • מערכות חיוב.
  • מערכות ניידות לאמבולנסים.
  • ועוד…

כלל המערכות הממומשקות מהוות סוג של ERP ארגוני השולט במשאבי הארגון, בתהליכי הארגון ובקשר בין האזרח למד"א.

עוד יצויין כי השימוש במערכת אפשר יצירת מוקד אינטגרטיבי אחד המורכב מאוסף כלל המוקדים האנושיים של מד"א הפזורים בכל הארץ ובדרך זו זמן ההמתנה הממוצע קוצר ל-3 שניות!

תועלות ללקוח:

  • המערכת מאפשרת קיצור דרמאטי של זמני ההמתנה (שיפור שירות).
  • יעילות ארגונית לרבות עבודה לפי תהליכים סדורים, לפי לוגיקה עסקית, הנגשת מידע ב-ON LINE, ציוות משימות לפי יכולות/התמחויות וכו.'

חסכון כספי באמצעות החלפת מספר מערכות קיימות במערכת אחת ויצירת סטנדרטיזציה.