תקשורת

מרכזי שירות CES –
Customer Engagement Solutions

אספקת שירות לקוחות ברמה גבוהה הינה קריטית לכל ארגון. יחד עם זאת, להקים ולתחזק מרכז שירות (מוקד שירות – Contact Centers) עלול להיות מורכב, לנצל משאבים ארגוניים רבים ולגזול זמן רב.

טכנולוגיות מרכזי השירות המובילות של תדיראן טלקום וניסיונה הרב מספקות מענה לכל דרישה וצורך של קהל הלקוחות שלה. פתרונות הContact Centers- של תדיראן מעניקים מענה לכל אלו ועוד, ובשילוב עם ניסיונה רב השנים (50 שנה בשוק הטלקום) בעולמות התקשורת, הם יאפשרו ללקוחותיה ליצור קשר חזק ומפרה עם לקוחות הקצה שלהם, בקלות ובמהירות. הפתרונות כוללים ריבוי ערוצים (דיגיטאל, מולטימדיה, מדיה חברתית וכו'), ניהול קמפיינים וחייגנים, ויכולות ניהול וניטור מרשימות, תוך התייחסות לכלל המחלקות בארגון אשר עוסקות בשירות ללקוחות הקצה.